Statistieken over de sector van de e-commerce in 2013 Electromenager

Het apparaat is een gebied waar er een sterke stijging van het succespercentage is geweest, bijna 17% in de eerste helft van 2013. Deze waarneming is vooral te danken aan de prestaties van de click-and-mortar. Verder zien we een bounce rate van 36% voor de sector, maar dit is een gemiddeld tarief dat significante verschillen tussen de acteurs onthult.

Inderdaad pure players komen een controle acquisitie en stabiliseren de rebound, terwijl multichannel vooral op zoek naar hun zichtbaarheid en het verkeer te verhogen. De witte markt profiteert ook van de geleidelijke verdwijning van de gulzigste energie modellen ten behoeve van apparaten uit klasse A + en A + +. Logisch gevolg van de gemiddelde verkoopprijzen voor een aantal jaren gestaag gedaald, uiteindelijk stabiliseerde op ongeveer 350 € voor een apparaat.

Specialisten domineren de sector

We merken voor het jaar 2013, deskundigen zijn de bestuurders van e-commerce. Inderdaad, keuken fabrikanten zijn sterk toe. Er zijn twee typen actoren, pure players en clicks and mortar, degenen die hun pennen in het spel zijn meestal klikken en mortel die hun strategie baseren op meerdere kanalen, waardoor de risicospreiding.

En commerciële sites ... lichamelijke tekenen

Als pure players en VAD vertegenwoordigt 8,9% van de omzet in het wit, uit het gehele e-commerce (e-commerce sites van grote retailers inbegrepen) bereikte 15,5%, een stijging van bijna 2 procentpunten ten opzichte van . Idem 2011 voor kleine apparaten, waar de gehele e-commerce levert 12,2% van de omzet, tegen "slechts" 9,5% voor VAD en pure players.

De e-commerce markt van goederen van huis in 2013

Aan het einde van september 2013, de verkoop van Goederen Huishoudelijke apparaten Internet (grote en kleine apparaten, telecommunicatie, consumentenelektronica, foto, computers) meer dan 2,5 miljard euro, waarbij de groei nog grotendeels positieve 6%. Deze groei is des te meer voldoening als het zich voordoet in een context van strakke krimp van de consumptie en de verkoop in de winkels (-5%). Internet overwinningen en twee punten van het marktaandeel in het derde kwartaal van 2013, bereikt nu 17,6% van de markt goederen. In dit tempo is de e-commerce zal naar verwachting een nieuw record van circa 18,4% in het laatste kwartaal van 2013. We zijn getuige van een versterking van de trends in het koken, gastronomie, specialisten de gelegenheid surf veilig en verbeteren van hun digitale strategie , kunt u online en een keuken kast of een keuken eiland en het werkplan bestelt, kan de consument volledig de decoratie en inrichting van de keuken te vernieuwen, de keuzes zijn vele op Oskab voorbeeld. De klikken en mortel als Cuisinella biedt een brede selectie van keuken modellen, tot grote vreugde van de surfers. We zijn nog maar aan het begin van deze groei zal naar verwachting doorzetten in 2014.